>İkea Poyraz’ın Herşeyi :)

>

Poyraz daha minikken İkeaya gitmiştik ama o zamanlar arabasında uslu uslu yatan bir kuzuydu. Yürümeye ve etrafı kolaçan etmeye başladıktan sonra ilk defa geçenlerde teyzesiyle gittik ve Poyraz İkea’ya resmen bayıldı. Bende normalde İkea’yı çok severim ama hiç çocuk gözüyle bakmamıştım ve onun gözünden bakınca evet bir kapalı alan için çocukları cezbeden pek çok şey var, iyi düşünülmüş ince detaylar var. İkea benim daha önce 4,5 yıl çalıştığım ve haftaya Pazartesi tekrar döneceğim işyerime çok yakın olduğundan açıldıktan sonra sık sık akşam yemeklerine ve zaman zaman kahvaltıyada gittiğimiz bir yer. Ayrıca eski evimizde de şu anki evimizdede İkea’dan pekçok eşya var. Bazı ürünlerini çok beğeniyorum, bazı ürünleri pahalı geliyor, ucuz olanlar bazen kalitesiz görünüyor ama özellikle aksesuarlar konusunda çok başarılı.

Önce alt kattaki çocuk oyun alanına gittik Poyraz’la. Top havuzuna 3 yaşından büyükleri alıyorlarmış onu da öğrenmiş oldum. Ayrıca gene 3 yaş ve üzeri çocuklar için çeşitli atölye çalışmaları yaptıkları iki oda var bir tanesi resmen savaş alanına dönmüştü çocuklar resim mi yapmış savaş mı yapmış anlamadım. Poyraz odaya girdi etrafa bakındı o da şaşırdı yavrum ben bile evi bu kadar dağıtmıyorum demiştir herhalde 🙂 sandalyelerden birine oturup etrafı kesti yavrucak.
Daha sonra restorana gittik ve oradaki oyun yerine bayıldı bizimki. Yalnız küçük bir sorunla sandalyelerde oturan bütün çocukları önce cici cici yapıp güzellikle ikna etme yöntemiyle olmazsa itekleyerek yerlerinden indirip kendi oturmaya çalıştı. Birkaç tane direksiyon var ve tüm çocuklar onlarla oynamak istiyor haliyle bizimkide ama tabii daha sıra bekleme vs.anlamadığından gidip oturanlara sataşıyor 🙂 öyle komik, minik ve tatlı ki büyük çocuklar da sonunda dayanamayıp kalkıyolar. Oğlum sanırım biraz edepsiz oldu 🙂

Daha sonra küçük beye köfte aldık ve normalde ete pekde bayılmayan beyefendi köfteleri bayıla bayıla yedi. Ya o anda çok acıkmıştı yada gerçekten çok beğendi bende bu işe çok sevindim çünkü sürekli çocuk yeterince kırmızı et yemiyor paranoyası ile yaşıyorum 🙂 Bizimki mama sandalyesi, önlük vs. gibi şeyleri artık istemiyor sanırsın büyüdü 5 yaşına geldi oğlum sen daha 1 yaşındasın bari önlüğe itiraz etme dimi ama? yok illa ki büyük insan modunda büyük sandalyede oturacak, önlük takmayacak ve mümkünse kendisi çatalla yiyecek. İkea’dan ona bir sürü plastik çatal,kaşık,bıçak, bardak vs.aldım da onlarla yiyor o günden beri. Çatalı alıyor eline köfte yiyor beyefendi 🙂

Yemekten sonra çocuk mobilyalarının satıldığı yerleri gezdik. Bir sürü oyuncak, kendi boyuna uygun masalar, sandalyeler, yataklar herşey çok hoşuna gitti Poyraz’ın. Bütün odaları gezdi, herşeyle oynamaya çalıştı. Tüm oyuncakları tek tek test etti diyebiliriz 🙂
 İlk gidişinde çok sevdiğinden daha sonra 2 kere daha götürdüm Poyraz’ı her seferinde de eğlendi. Kapalı havalar için iyi bir alternatif oluşturdu bize hem yemekleri güzel hem koşup oynaması zevkli bir mekan.

About nihalvepoyraz

Poyraz'ın annesi, Serdarın sevgilisi, dış ticaret uzmanıyım. Oğlumla yaşadıklarımı bu bloga yazıyorum ileride hatıra olması için.
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın