>Poyraz’la İlk Konser…

>

Poyraz doğmadan önce nasıl bir anne olacağım hakkında uzun uzun düşünürdüm, gerçi yapmam deyip yaptığım çok şey oldu ama bir kısım planladıklarımı da yavaş yavaş gerçekleştiriyorum. Örneğin bebeği hayatının merkezine koyup herşeyi ama herşeyi onun hayatına göre planlamaya karşıyım. Biz bebeğe değil bebek biraz da olsa bizim hayatımıza uymalı, adapte olmalı diye düşünüyorum. Bu konuda idolüm kuzenim Selma’dır 🙂 Kendisi 3 güzel kız annesi, Almanya’da yaşıyorlar, fakat her yaz 6 hafta Türkiye’ye gelirler ve yazlıkta beraber vakit geçiririz. Bu yazlık günlerimizde özellikle haftasonları konserlere ve bara eğlenmeye gideriz. Son 2 yazdır aramıza minik Dila da katılmıştı, yani bebek var evde oturalım mantığı yerine bebeği de yanımızda götürmüştük 🙂 Diloş da sağolsun tüm konserler boyunca arabasında uyuyup hiç yaramazlık yapmamıştı. Bende bu ekoldenim Poyraz var artık yaz geceleri 9dan sonra dışarı çıkılmayacak mantığı bana biraz ters. Her gece dışarı çıkmayız tabii ki çocukcağız yatağında da uyusun biraz ama açıkhavada olan organizasyonlar varsa ve katılmak istiyorsam Poyraz var diye kendime engel olmayı düşünmüyorum.

Geçenlerde 19 Mayıs etkinlikleri kapsamında Kadıköy Belediyesi Kalamış’ta Nil Karaibrahimgil konseri düzenlemişti. O akşam hava yağmurlu olacak gibiydi önce kararsız kaldık gitsek mi diye. Nil’i de çok severim çok tatlı kız bence (ayrıca tez zamanda doğuracağını hissediyorum 🙂 Neyse Poyraz’ı kaptık, pusete yağmurluğu geçirdik ve soluğu konser mekanında aldık. Havadan dolayı olsa gerek çok da kalabalık değildi, Poyraz sesten rahatsız olmasın diye arabasını uzak bir yere parkettik ve teyzeleriyle nöbetleşe başında durarak sahnenin taa en önüne gidip şarkıları dinledik, söyledik, dans ettik. Poyraz daha konser başlamadan uyumuştu ve konser boyunca da uyanmadı. Hatta oraya vardığımızda organizasyon yeni başlıyordu ve havai fişek patlatılıyordu kesin bu sesten uyanacak dedim ama uyanmadı minik kuzu 🙂 (maşallah 🙂 Evde olsa çıt çıkınca uyanan çocuk dışarıda bu kadar seste nasıl uyuyor hayretler ederek konseri dinledim, şarkılara eşlik ettim. Böylece Poyraz’la ilk konser deneyimimizi yaşamış olduk, yaz için ön hazırlık yaptık, şimdiden alıştırıyorum çocuğu ki yazın zorluk yaşamayalım dimi ama ?? (çocuğundan önce kendi gezmesini düşünen gaddar anne :))

About nihalvepoyraz

Poyraz'ın annesi, Serdarın sevgilisi, dış ticaret uzmanıyım. Oğlumla yaşadıklarımı bu bloga yazıyorum ileride hatıra olması için.
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın